ביטוח צד שלישי

אם יש בבעלותכם עסק ואתם רוצים לבנות חבילת ביטוח שתכלול גם ביטוח צד ג', מן הראוי שקודם תבינו מהם צרכי הביטוח של העסק ביחס לפעילותו ולהתאים את הביטוח לעסק בהתאם.

 

ביטוח אחריות חוקית כלפי צד שלישי מכסה את אחריותו החוקית של המבוטח בגין פגיעה או נזק בלתי צפויים העלולים להיגרם בתוך תקופת הביטוח כתוצאה מפעילותו של המבוטח לרכוש השייך לצד שלישי או לגופו של כל אדם אשר אינו עובד של המבוטח. אחריותה של חברת הביטוח מוגבלת לגבול האחריות אשר נרשם בפוליסה.

הפוליסה מכסה בנוסף גם הוצאות משפט סבירות להגנה מפני תביעה שהגיש נגדך התובע. ניתן להרחיב את הכיסוי הביטוחי לפעילות בחו"ל ולכלול בביטוח קבלני משנה ועובדיהם ועוד.

הפוליסה המקובלת לביטוח צד שלישי הינה פוליסה על בסיס יום האירוע המכסה את אחריותו של המבוטח בגין אירועים שהתרחשו במהלך תקופת הביטוח הנקובה בפוליסה, גם אם התביעה בגינם הוגשה לאחר שתקופת הביטוח כבר הסתיימה.

 

ביטוח צד ג' לעסק יכול להיות ההבדל בין התגברות על מכשול שכזה או קריסה וכניסה להליכים יקרים מאוד שיקשו מאוד על תפעול תקין של העסק, ובמקרים מסוימים אף סגירת העסק.

 

ישנן תוספות רבות אפשריות לפוליסת ביטוח צד ג' לעסק לגבי סיכונים ואחריות ספציפיים.

כדאי מאד לשקול להוסיף לביטוח את התוספות האלו על מנת לקבל כיסוי נרחב הרבה יותר.

·         כיסוי לעבודות חוץ- הרחבה המבטחת את בעל העסק גם מחוץ לבית העסק גם בבתי הלקוחות (רלוונטי לעסק שבעל העסק יוצא החוצה),

·         הרחבה לאחריות צולבת- סעיף זה מקנה כיסוי גם לבעל המבנה וגם לשוכר באותו גבול כיסוי הנרכש בפוליסה.

יש עוד המון הרחבות לכיסוי זה, כיסויים אלה ספציפיים וחשובים במיוחד, וכדאי מאד לבחון את פוליסת הביטוח המוצעת לפני הרכישה בכדי לוודא את מידת התאמתה ואת כלל הכיסויים שהיא מציעה. במידה והיא איננה כוללת אותם, לדאוג להוסיפם מראש. 

ביטוח צד שלישי בטולי אביטל סוכנות לביטוח-

טולי אביטל סוכנות לביטוח שואפת להיות חוד החנית של הידע המקצועי וההתפתחות הטכנולוגית בכל תחומי הביטוח ובמיוחד בתחומי העסקים.
כלקוח של הסוכנות תהנה משירות אישי ותקבל את ההצעות המשתלמות והמתאימות ביותר לצרכיך.

לקבלת הצעה מלאו פרטיכם

Algohex Facebook Icon
לוגו של וואטסאפ לנציג בוואטסאפ
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן