ביטוח רכוש

כיסוי ביטוחי לרכוש המבוטח מכסה מפני נזקים העשויים להיגרם על ידי התממשותם של הסיכונים המבוטחים לפי הפוליסה למבנה ולתכולתו ובכלל זה ריהוט, ציוד, מכונות, ציוד ומלאי.

 

הסיכונים והנזקים הבאים יכולים להיכלל במסגרת ביטוח רכוש כלשהו, אך חשוב להבין כי לא כולם נכללים אוטומטית ובאופן נפוץ, חלקם נוגעים רק לפוליסות מסוימות ואת חלקם יש לרכוש בנפרד כסעיפי הרחבה. סיכונים אלו הם: שריפה, נזקי טבע, נזקי מים, פריצה וגניבה, התפוצצות, רעידת אדמה, ברק, שיטפון ועוד.

 

כמו כן, ישנם ביטוחי רכוש (עסקיים) שכוללים כיסוי לנזקים עקיפים כמו אובדן הכנסות כתוצאה מהנזק. נקודה חשובה היא שבמסגרת ביטוח רכוש סטנדרטי אין כיסוי לנזקים שנגרמו כתוצאה ממלחמה או פעולות טרור – אלו אינם בתחום אחריותן של חברות הביטוח ויש קרן ממשלתית מיוחדת שמטרתה פיצוי אזרחים ונפגעים מסיבות אלו. יחד עם זאת, במקרים מסוימים ניתן להרחיב את פוליסות ביטוח הרכוש כך שיכללו כיסוי ביטוחי לנזקי מלחמה.

 

ניתן לבטח רכוש לפי כיסוי המוגדר כ"אש מורחב" או כיסוי מסוג "כל הסיכונים", כמפורט להלן:

ביטוח מסוג "אש מורחב" מכסה מפני הסיכונים המבוטחים המפורטים בפוליסה (לדוגמא: אש, התפוצצות, נזקי מים, התבקעות, פגיעת רכב מנועי וכלי טיס, פעולות זדון, פרעות ומהומות) כאשר נזק הנובע מכל סיכון שלא פורט בפוליסה אינו מבוטח.

 

"ביטוח מסוג כל הסיכונים" מכסה מפני אובדן או נזק תאונתי מקרי ובלתי צפוי מראש מכל סיבה שהיא למעט נזק שנגרם בשל מקרה המופיע ברשימת הסייגים המפורטים בפוליסה. כלומר, ביטוח מסוג זה אינו כולל רשימה של הסיכונים המבוטחים אלא מציג רשימה של הסייגים בלבד – הפוליסה מבטחת מפני כל נזק מתאונה שלא הוגדר במפורש כנזק שאינו מבוטח.

 

סיכונים אותם ניתן להוסיף לביטוח רכוש מסוג "אש מורחב" או ביטוח מסוג "כל הסיכונים" תמורת תשלום פרמיה נוספת הם: נזקי טבע, רעידת אדמה , סיכוני פריצה שוד ועוד.

 

ביטוחי רכוש עסקיים נוספים הם ביטוח שבר מכני (לציוד), ציוד אלקטרוני, ביטוח רכוש בהעברה (לזמנים בהם סחורה וציוד נמצאים מחוץ לעסק) ועוד.

ביטוח רכוש בטולי אביטל סוכנות לביטוח-

טולי אביטל סוכנות לביטוח שואפת להיות חוד החנית של הידע המקצועי וההתפתחות הטכנולוגית בכל תחומי הביטוח ובמיוחד בתחומי העסקים. כלקוח הסוכנות תהנה משירות אישי ותקבל את ההצעות המשתלמות והמתאימות ביותר לצרכיך.

לקבלת הצעה מלאו פרטיכם

Algohex Facebook Icon
לוגו של וואטסאפ לנציג בוואטסאפ
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן